V loňském roce svezly vlaky pražské příměstské integrované dopravy (PID) na území Prahy asi 31,56 milionu lidí. Což je meziročně asi o dvacet milionů lidí méně. Kvůli pandemii covidu-19 zaznamenala úbytek cestujících celá síť PID. Železniční doprava se v rámci PID rozvíjí od roku 1992.
Na území Prahy v pracovní den projelo průměrně 1216 vlakových spojů, které přepravily přibližně 98 730 cestujících. Pro srovnání, v roce 2019, tedy ještě před pandemií koronaviru, využilo vlaky denně 161 495 cestujících.
Nejvíc spojů vyjelo loni na lince S7, a to 132 spojů za den. Na této lince byl rovněž nejkratší interval deset minut. Nejzatíženějším úsekem byla stejně jako předloni trať mezi Kyjemi a Libní, kde projelo 28 278 osob za den. Nejvyužívanější stanicí bylo hlavní nádraží s 38 575 cestujícími denně. Průměrná vzdálenost zastávek byla 3,72 kilometrů.
V červnu loňského roku se po dlouhé výluce a opravě vrátily vlaky na Negrelliho viadukt. Loni na jaře začala rekonstrukce trati mezi Smíchovem a středočeskými Černošicemi. Zrušena byla v prosinci železniční zastávka ve Strašnicích, neboť při modernizaci úseku z Hostivaře do Vršovic byla na Zahradním Městě a v Edenu napřímena trať, která tak přestala vést v blízkosti obytné zástavby Strašnic.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.