Ve středu 9. prosince se opět otevře od března uzavřený podjezd pod tratí u Horymírova náměstí v pražském Radotíně. Uzavírka byla součástí rozsáhlé modernizace kolejí mezi Smíchovem a Radotínem.
Dnešním dnem tak skončí nejcitelnější část rekonstrukce trati, která výrazně ovlivnila dopravu v centru Radotína. Staré, nevyhovující kamenné zdi s železnou konstrukcí mostu nahradila monolitická konstrukce se zabudovanými ocelovými nosníky.
Z původních patnácti metrů se šíře prostoru pod mostem zvětšila na 17,9 metru. Rovněž došlo k rozšíření jízdních pruhů pro auta, a to na 3,5 metru pro každý směr. Pro chodce bude k dispozici chodník se šířkou dva metry.
Zlepšit by se díky rekonstrukci měl i provoz na železnici, jelikož na novém mostě vznikly tři koleje. Dvě z nich pro provoz vlaků z Prahy do Berouna a třetí pro cesty do blízké cementárny. Právě to by mělo přispět k větší propustnosti tratě. Vlaky v plném provozu by přes most měly začít jezdit od bžezna 2021, kdy budou hotovy zásypy mostní konstrukce, protihlukové stěny a napojení nových kolejí.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.