Po komplikacích s nakládáním a vykládáním zavazadel se podle vedení situace na Letišti Praha stabilizuje. Handlingová společnost odeslala většinu kufrů a navyšuje kapacity zaměstnanců. Kvůli přetížení letového provozu jsou ale stále zpožděny odlety i přílety a to až o hodinu.
Kombinace nedostatku zaměstnanců handlingové společnosti Czech Airlines Handling a velkého počtu letů způsobila v minulých dnech na pražském letišti komplikace pro cestující, nestačili totiž nakládat a vykládat zavazadla. Lidé, co přilétali, na kufry čekali i několik hodin, ti ostatní do svých destinací přiletěli bez nich. Teď je podle vedení letiště situace lepší.
„Handlingová společnost Czech Airlines Handling prvními možnými lety poslala už drtivou většinu zavazadel za svými majiteli. Plánovaný provoz na prodloužený víkend je zajištěný také díky pomoci kolegů z letiště. V dalších týdnech dojde následně k navýšení kapacit díky spolupráci s personálními agenturami,“ sdělila v tiskové zprávě mluvčí Letiště Praha Klára Divíšková.
Handlingovou společnost také od srpna posílí krizový manažer, jehož jméno zatím kvůli stávajícím pracovním závazkům.
„Veřejnosti ho představíme v průběhu příštího týdne. Manažer s dlouholetou zkušeností z provozu se nicméně s aktuální situací již intenzivně seznamuje,“ sdělila ředitelka komunikace Eva Krejčí.
Středa, 3. července 2024, 10:30
Pražské letiště se v posledních dnech potýkalo s problémy ohledně zavazadel, kvůli většímu provozu a nedostatku zaměstnanců je nestačilo nakládat a vykládat. Cestující tak na kufry v Praze i ve svých destinacích čekali hodiny. Do třídírny a...
Letiště se ale podle Divíškové dál potýká s přetížením letového provozu a se zpožděním letů. Přílety jsou zpožděny průměrně o hodiny, odlety o skoro padesát minut.
„Letiště Praha proto doporučuje všem cestujícím, kteří se budou potýkat s delším čekáním při vyzvednutí svého zavazadla v Praze, aby vyplnili reklamační formulář na přepážce handlingové společnosti a zavazadlo jim bude během 1 až 3 pracovních dnů doručeno zdarma na uvedenou kontaktní adresu ve formuláři. Pro cestující je i nadále k dispozici speciální telefonická linka 220 11 1444,“ uvedla Divíšková.
Cestujícím poradila, aby si nejnutnější léky a hygienické potřeby brali raději na palubu.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.