Počasí dnes18 °C, zítra26 °C
Neděle 7. července 2024  |  Svátek má Bohuslava
Bez reklam

Pražské letiště už odeslalo majitelům většinu kufrů. Lety jsou ale stále zpožděny

, aktualizováno 4. července 2024, 16:19

Po komplikacích s nakládáním a vykládáním zavazadel se podle vedení situace na Letišti Praha stabilizuje. Handlingová společnost odeslala většinu kufrů a navyšuje kapacity zaměstnanců. Kvůli přetížení letového provozu jsou ale stále zpožděny odlety i přílety a to až o hodinu.

Kombinace nedostatku zaměstnanců handlingové společnosti Czech Airlines Handling a velkého počtu letů způsobila v minulých dnech na pražském letišti komplikace pro cestující, nestačili totiž nakládat a vykládat zavazadla. Lidé, co přilétali, na kufry čekali i několik hodin, ti ostatní do svých destinací přiletěli bez nich. Teď je podle vedení letiště situace lepší.

„Handlingová společnost Czech Airlines Handling prvními možnými lety poslala už drtivou většinu zavazadel za svými majiteli. Plánovaný provoz na prodloužený víkend je zajištěný také díky pomoci kolegů z letiště. V dalších týdnech dojde následně k navýšení kapacit díky spolupráci s personálními agenturami,“ sdělila v tiskové zprávě mluvčí Letiště Praha Klára Divíšková

Handlingovou společnost také od srpna posílí krizový manažer, jehož jméno zatím kvůli stávajícím pracovním závazkům.

„Veřejnosti ho představíme v průběhu příštího týdne. Manažer s dlouholetou zkušeností z provozu se nicméně s aktuální situací již intenzivně seznamuje,“ sdělila ředitelka komunikace Eva Krejčí.

Letiště Praha nestíhalo vykládat zavazadla, pomáhali i lidé z kanceláří. Léky si vezměte na palubu, radí cestujícím

Pražské letiště se v posledních dnech potýkalo s problémy ohledně zavazadel, kvůli většímu provozu a nedostatku zaměstnanců je nestačilo nakládat a vykládat. Cestující tak na kufry v Praze i ve svých destinacích čekali hodiny. Do třídírny a...

Letiště se ale podle Divíškové dál potýká s přetížením letového provozu a se zpožděním letů. Přílety jsou zpožděny průměrně o hodiny, odlety o skoro padesát minut. 

„Letiště Praha proto doporučuje všem cestujícím, kteří se budou potýkat s delším čekáním při vyzvednutí svého zavazadla v Praze, aby vyplnili reklamační formulář na přepážce handlingové společnosti a zavazadlo jim bude během 1 až 3 pracovních dnů doručeno zdarma na uvedenou kontaktní adresu ve formuláři. Pro cestující je i nadále k dispozici speciální telefonická linka 220 11 1444,“ uvedla Divíšková. 

Cestujícím poradila, aby si nejnutnější léky a hygienické potřeby brali raději na palubu.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Foto Letiště Praha

Štítky Letiště Praha, zavazadla, zpoždění, lety, cestování

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Pražské letiště už odeslalo majitelům většinu kufrů. Lety jsou ale stále zpožděny  |  Doprava  |  Zprávy  |  Pražská Drbna - zprávy z Prahy

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.