Muži došla trpělivost s opožděným kurýrem, ukradl mu vlastní balík

Autoři | Foto Městská policie hlavního města Prahy

Netradiční telefonát řešil operátor na tísňové lince pražské městské policie. Ozval se jim doručovatel s tím, že ho okradl muž, kterému vezl zásilku. Převzal ji, nezaplatil ale a odjel. Bránil se pak argumentem, že na balík čekal příliš dlouho a nebrali mu telefon.

Na linku 156 volal zoufalý kurýr po jedné hodině odpoledne. Přišel o zásilku, kterou mu ukradl muž, který byl zároveň adresátem. Vzal si ji, nezaplatil dobírku a odjel. 

„Doručovatel za ním okamžitě vyrazil a cestou žádal strážníky o pomoc. Operátor ho měl stále na příjmu a navigoval autohlídku až k obchodnímu centru v Radlické ulici, kde ho strážníci dostihli,“ popsala na Facebooku mluvčí pražských strážníků Irena Seifertová.

Muž měl ale připravenou omlouvu. Čekal prý celé dopoledne a musel kvůli tomu odmítat zakázky. Chtěl si postěžovat manažerovi, tomu se ale nedovolal, naštvaný si proto vzal balík bez placení.

„Jeho slova potvrdil i doručovatel s tím, že byl od počátku velmi arogantní, poté mu balík vytrhl a řekl: Za tohle ti dám tak maximálně dvě stovky, skočil do auta a odjel. Případ si převzala státní policie, která nyní bude posuzovat, zda se jedná o trestný čin či přestupek,“ dodala Seifertová.

Hodnocení článku je 90 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky městská policie, kurýr, balík, krádež, Radlická

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.