Netradiční telefonát řešil operátor na tísňové lince pražské městské policie. Ozval se jim doručovatel s tím, že ho okradl muž, kterému vezl zásilku. Převzal ji, nezaplatil ale a odjel. Bránil se pak argumentem, že na balík čekal příliš dlouho a nebrali mu telefon.
Na linku 156 volal zoufalý kurýr po jedné hodině odpoledne. Přišel o zásilku, kterou mu ukradl muž, který byl zároveň adresátem. Vzal si ji, nezaplatil dobírku a odjel.
„Doručovatel za ním okamžitě vyrazil a cestou žádal strážníky o pomoc. Operátor ho měl stále na příjmu a navigoval autohlídku až k obchodnímu centru v Radlické ulici, kde ho strážníci dostihli,“ popsala na Facebooku mluvčí pražských strážníků Irena Seifertová.
Muž měl ale připravenou omlouvu. Čekal prý celé dopoledne a musel kvůli tomu odmítat zakázky. Chtěl si postěžovat manažerovi, tomu se ale nedovolal, naštvaný si proto vzal balík bez placení.
„Jeho slova potvrdil i doručovatel s tím, že byl od počátku velmi arogantní, poté mu balík vytrhl a řekl: Za tohle ti dám tak maximálně dvě stovky, skočil do auta a odjel. Případ si převzala státní policie, která nyní bude posuzovat, zda se jedná o trestný čin či přestupek,“ dodala Seifertová.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.