Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 26. dubna 2021, 10:00
Pražský poskytovatel internetu Airwaynet díky novým technologiím výrazně zrychluje internetové připojení a podstatně rozšiřuje jejich dostupnost v hlavním městě. Jedná se o jednu z největších bezdrátových sítí pokrývající celé území hlavního města Prahy.
Služby společnosti Airwaynet, která více než 16 let poskytuje internetové připojení, dnes využívá okolo 12 tisíc domácností a 3 tisíc firem. Člověk by čekal že „internet vzduchem“ bude v dnešní době spíše na ústupu, ale je tomu naopak. Především kvůli stále nedostatečnému tempu výstavby optické kabelové infrastruktury a také díky rychlému vývoji bezdrátových technologií.
Dnešní antény používané pro běžné rodinné připojení nabízí rychlosti 300/300 Mbps. Na mnoha místech Prahy tak předčí tradiční velké poskytovatele internetu, nebo se jim vyrovnají, ale není to jen otázka technologie. Podle Filipa Figaly obchodního a marketingového ředitele je to i o „něčem jiném.“
A o čem to tedy je? „Klienty získáváme především díky kvalitní komunikaci a přístupu k zákazníkům. Komunikace s námi je snadná. A to je právě naše doména, na kterou kromě masivních investic do technologií sázíme. U nás se dovoláte konkrétním lidem, nečekáte 20 minut na spojení s operátorem. Vše s námi vyřešíte rychle. Většinu klientů jsme schopni připojit do druhého dne od objednání,“ říká Filip Figala.
Proč si Airwaynet tolik věří? „V posledních 2 letech jsme se soustředili na rozsáhlou modernizaci sítě, díky tomu se rapidně zvýšila dostupnost fiber tarifů, které se vyrovnají optickému připojení. Navíc připojení je symetrické. Rychlost uploadu (odesílaní dat) je stejně rychlé jako download (stahování dat). Rychlost uploadu je dnes zásadní pro video konferenční hovory, tedy pro práci a vzdělávání z domova,“ vysvětluje Figala. „Velký důraz klademe na poprodejní péči, zejména naší nonstop technickou podporu. Pokud je potřeba technik je u vás do druhého dne. Po dohodě instalujeme i o víkendu a klientům pomáháme i nad rámec běžných činností. Není neobvyklé, že pro klienty nastavujeme a zapojujeme jejich další zařízení, když je třeba a snažíme se vyjít maximálně vstříc,“ uzavírá.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.