Počasí dnes9 °C, zítra10 °C
Pondělí 25. listopadu 2024  |  Svátek má Kateřina
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Menší obchody by měly sloužit především místním obyvatelům. Česká technologická společnost přináší inovace do prodejen

PR článek

Prostřednictvím svých obrazovek umožňuje AD24 přehrávat širokou škálu informací, od klasické celorepublikové reklamy až po místní zprávy a propagaci regionálních firem. I díky spolupráci s maloobchodní sítí prodejen tabáku a tisku TOBACCO RETAIL propojují malé a střední lokální firmy, které tak mají příležitost dostat se do sítě reklamních obrazovek provozovaných AD24 a získat příjem z inzerce.

AD24 se snaží od svého vzniku redukovat množství vizuálního smogu ve veřejném prostoru. Spolupracuje na tom i se sítí trafik TOBACCO RETAIL. Obě společnosti spojuje snaha o snížení počtu tzv. reklamního smogu v prodejnách a zvýšení efektivity samotného reklamního sdělení. Společně tak pracují na způsobu, jak změnit zažité reklamní pořádky a vytváří zákazníkům příjemnější místo k nákupu. "Zákazníci si obrazovky AD24 na našich prodejnách chválí. Dozví se z nich jak zprávy z okolí, tak aktuální nabídku akcí v konkrétní prodejně," vysvětluje Vlastimil Navrátil z TOBACCO RETAIL. Zároveň dodává, že obrazovky poskytují díky vazbě na konkrétní lokalitu vhodný nástroj pro oslovení nových zákazníků nejen místním inzerentům, ale i celorepublikovým společnostem.

Transparentní model účtování

Reklamní platforma AD24 nabízí místním firmám jednoduchou možnost inzerování, protože na rozdíl od velkých reklamních společností nabízí transparentní model účtování a inzerent se s nikým nemusí dohadovat a vyjednávat. Ušetří tak čas, který muže věnovat dalším činnostem.

„V praxi to vypadá tak, že si jednotlivec, či firma vybere pomocí webové aplikace obrazovku, na které by chtěl zobrazovat reklamu, nahraje své reklamní sdělení a my mu v reálném čase ukážeme, jaký bude mít dosah a kolik za něj zaplatí,” říká Radek Šalomon, spoluzakladatel AD24. Obrazovky ale společnost rozmisťuje citlivě, s ohledem na lokalitu a obyvatele. 

„Naše obrazovky umisťujeme zejména do míst, kde již lidé nakupují nebo si užívají služeb. To lidi neobtěžuje a také jsou následně k reklamním sdělením mnohem vstřícnější,” dodává Šalomon. 

Obchod jako reklamní nástěnku vnímají lidé negativně

I pro společnost TOBACCO RETAIL je zásadní, aby každá prodejna přesně zapadla do dané lokality. Proto před každým otevřením pobočky tráví obchodní zástupci firmy v místě potenciální prodejny nějaký čas. S místními hovoří a zjišťují jejich přání a zvyklosti. Podle toho také následně přizpůsobují nabídku sortimentu dané trafiky, kterou i po otevření prodejny dále přizpůsobují místní klientele. 

Obchody tak již díky moderním technologiím nemusí s trochou nadsázky vypadat jako reklamní nástěnky. To většina zákazníků vnímá negativně. Klást důraz na lokálnost a citlivý přístup k místním obyvatelům bude v nadcházející době pro všechny druhy prodejen důležitější, než kdy předtím. 

Města jsou přehlcena reklamou. AD24 díky chytré technologii přichází s alternativou

Informace nejrůznějšího druhu je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do všech koutů naší země. I proto vznikla nová česká technologická společnost AD24, která vyvíjí vlastní platformu chytrých obrazovek. O...

Ohodnoť článek

Štítky ad24, reklama, obrazovky, cílení, obchod

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Menší obchody by měly sloužit především místním obyvatelům. Česká technologická společnost přináší inovace do prodejen  |  Společnost  |  Zprávy  |  Pražská Drbna - zprávy z Prahy

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.