Letošní zahájení festivalu Prague Pride se neobešlo bez pár protestujících v čele se zastupitelem Prahy 11 Robertem Vašíčkem (SPD). Jeden z protestujících, který si nepřál být jmenován, odpovídá na otázky ohledně nápisu na ceduli, kterou drží.
Proč orientace nevadí, ale gay adopce ano?
V Americe je teď veliká aféra se zneužíváním dětí. Jsou organizace, které jsou vyloženě zaměřené na unášení dětí. Ve Finsku je organizace, která odebírá děti normálním lidem a dává je různým dvojicím s různým zaměřením. Ty děti mizí, jsou mučeny, vyrábí se z nich adrenochrom. Ten potom berou špičkové hvězdy plátna, špičkoví muzikanti, politici a tak. Adopce je vždycky nebezpečná. Záleží, ke komu se to dítě dostane.
Pokud to tak skutečně je a děti jsou unášeny a zneužívány pro výrobu adrenochromu, proč je to problém gay komunity a ne ostatních, kteří třeba unáší děti?
To je problém všech komunit.
Proč to tedy vztahujete ke gay komunitě?
Protože většina takzvaně normálních lidí, kteří jsou normální rodinou, se nezřeknou svých dětí. To udělá tak maximálně tisícina procenta. Někteří se zřeknou dětí úplně a dají je do baby boxu. Ale ti, kteří už děti mají, tak je pryč nedají, protože s dětmi srostli. Už je nikdy nemohou dát s čistým svědomím pryč.
Dobře. A v případě, že jsou děti odebrány státem, je pro vás lepší, aby vyrůstali v dětském domově než u stejnopohlavního páru?
V ústavech je to taky problém. V mnohých zařízeních, které se ujímají dětí, ty děti mizí taky.
Nebylo by v tom případě bezpečnější, aby byly u stejnopohlavního páru, než aby byly v domově, kde poté můžou zmizet?
Případ od případu to může být lepší. Ale, jak říkám, záruka je větší u normálních párů, otce a matky než u párů, které jsou gay.
Proč je ta záruka větší?
Protože vztah k dítěti má především matka. Když porodíte dítě, tak je to zážitek na celý život.
A pokud dítě porodí žena v lesbickém páru?
Potom je to trochu jiná situace. Pokud by to takhle bylo, tak je to případ od případu. Problém je v tom, že tam schází mužský element. Jsou děti, které byly výlučně v ženské péči, i když měly otce. Otec se o ně nestaral. A vyrůstaly třeba s babičkou nebo s tetou a vyrostly z nich mentálně trochu jiné děti než ty, které měly otcovskou výchovu. Když ale vychovává jen otec, tak je zase ten mužský element hodně tvrdý. Ani jedna možnost není ideální. Protože Pánbůh stvořil muže a ženu, aby zabydleli zemi, tak je potřeba, aby byli ti rodiče oba. Jsou ale extrémy, stejně jako když je někdo alkoholik, a to dítě zanedbává, to je taky extrém. Vzhledem k prospěchu dětí je ale lepší, když se děti neadoptují, ať už z jakéhokoliv důvodu. Je lepší, když zůstanou u svých původních rodičů.
Je podle vás tedy adopce špatná, ať už by dítě šlo ke stejnopohlavnímu či heterosexuálnímu páru?
Adopce do páru, kde je muž a žena, je rozhodně lepší než ke stejnopohlavnímu. Máme případy, kdy manželé takto vychovali třeba šest sedm dětí, které nebyly jejich. Řekněte mi případ, kolik dětí takto vychovalo, nebo spíše, co z nich bylo, když byly vychovaní stejnopohlavními páry?
To je v České republice těžké zjistit, protože adopce je u nás věc velmi nová. Co z těch dětí bude, je otázka budoucnosti. Teď to nemůžeme vědět.
Je to experiment. V tomhle případě experimentovat s dětma není dobrá věc. Proto tu jsme a mluvíme. Ať si ti lidé žijí, jaký chtějí život. Nikdo jim v tom nebrání a nikdo je nemá právo ponižovat. Ale jedná se o děti. Děti jsou naše budoucnost. Měla by být zaručená jejich výchova, ale skutečně dobrá. Toto nic nezaručuje.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Když se dají dohromady dva dospělí homosexuálové, je to dobrovolný svazek svéprávných osob. Adopce dítěte homosexuály není dobrovolný svazek, a už vůbec ne svéprávných osob, protože děti přece nemají právní svéprávnost. Takovouto adopcí by byla dokonce porušena práva dítěte na úplnou rodinu, tedy maminku a tatínka. Homosexuálové silně bojují za svá práva, konečně proč ne, ale myslí také na práva dítěte, nebo jen sobecky prosazují to své?