V centru WeWork v Praze byl dnes představen návrh nové možné vizuální identity a loga hlavního města. Na setkání byla prezentována kompletní analýza, strategie a vizuální identita pro město v srdci Evropy. Právě proto nese návrh název Praha: město v srdci. Odpovídejte v anketě, jak se vám návrh líbí a zda byste jej chtěli jako logo svého města.
Kreativci ze studia KONTRA, které se věnuje tvorbě značky, na dnešním setkání prezentovali Prahu jako město v srdci Evropy, které bude po krizi nové, krásnější a zdravější.
„Prezentujeme fiktivní logo, jeho podoba zatím není přijatá městem. Je to návrh městu, takový náš dar po panedemii, která je, doufejme, už za námi.“ vysvětlil určitou formu nadsázky zakladatel studia KONTRA Adam Ondráček.
Ondráček upozornil, že se jedná pouze o návrh, který hlavní město Praha, nebude používat. Ondráček však zároveň vyjádřil přání, aby se rozvinula diskuze o změně značky hlavního města Prahy.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.