Na vybraných zastávkách veřejné dopravy spustili pilotní provoz digitálního informačního kanálu hlavního města. Lidé se z něj dozví o aktuálním dění. Plné vysílání pak začne v únoru příštího roku, do té doby pojede smyčka. Na obrazovkách se bude objevovat i reklama, mělo by to být ale méně než čtyřicet procent obsahu.
Z celkem stovky digitálních obrazovek na devadesáti zastávkách dnes společnost Technologie hlavního města Prahy zprovoznila dvacetsedm vybraných. Jsou na nových přístřešcích, které na území Prahy postupně vyměnovali.
Zatím kolemjdoucí uvidí jen asi dvouminutovou smyčku z aktuálního dění, od února příštího roku to už bude vysílání Městského informačního kanálu, které bude zahrnovat aktuality z městských částí nebo tipy pro volný čas.
Čtvrtek, 5. října 2023, 07:00
Skoro dvě stovky nových přístřešků na zastávkách hromadné dopravy v Praze budou vybaveny i digitálními obrazovkami. Ty město využije jako informační kanál pro veřejnost, zobrazovat budou ale i reklamy. Zisk z jejího prodeje chce Praha využít na...
Součástí bude ale i komerční reklama, ta byl ale neměla překročit čtyřicet procent obsahu. Na provozovatele reklamy teprve vyhlásí soutěž. „Komerční reklama bude zároveň zdrojem příjmů zajišťujícím celkovou návratnost investice města do nového zastávkového mobiliáře,“ informovala v tiskové zprávě mluvčí Technologií hlavního města Simona Kopová.
Obsah se podle Kopové přizpůsobí různým lokalitám, témata bude vybírat THMP a magistrát. Výsledkem budou až tříminutové neozvučené smyčky, které obmění jednou za čtrnáct dní. „Do doby vysoutěžení nového provozovatele reklamního obsahu se předpokládá vyplnění reklamního prostoru informacemi městských firem, organizací a škol, nábory k Městské policii, záchranné službě, hasičům, BESIP a podobně,“ sdělila Kopová.
Středa, 4. října 2023, 07:00
Na zastávkách hromadné dopravy v Praze už je sedm set nových přístřešků, které nechala umístit firma Technologie hlavního města Prahy během dvouletého termínu. Jedná teď o odkupu těch starých od JC Decaux, které by nechala repasovat a využila na...
Obrazovky mají kvalitu 4K a v provozu budou od šesti ráno do jedenácti večer. Pomocí vestavěného senzoru automaticky upraví jas s ohledem na vnější osvětlení.
„Provozní hodnoty budou dále odladěny v rámci pilotního provozu, kdy může dojít i na omezení animovaných sekvencí a další úpravy ve prospěch vyváženého funkčního systému a dopadů do života Pražanů. Počáteční hodnoty jsou nastaveny v kontextu obdobných systémů v evropských metropolích jako je například Štrasburk, Paříž nebo Barcelona.“ uvedl Tomáš Jílek, předseda představenstva THMP.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Už teď je reklamy tolik, že většina lidí srejně nevnímá, na co je. Jen to stojí peníze a čas. Neustále vnucující se reklama mě akorát od nákupu odradí