Počasí dnes9 °C, zítra10 °C
Pondělí 25. listopadu 2024  |  Svátek má Kateřina
Bez reklam

(K)očkujte se, vyzývají studenti Univerzity Karlovy, kteří nabízejí zdarma vlastní návrh kampaně pro očkování

Nemocnicím, krajům či firmám nabízí skupina studentů Univerzity Karlovy (UK) zdarma vlastní návrh kampaně, která má podpořit očkování proti koronaviru. Původně studenti návrh připravili pro iniciativu Cesta ven, která v únoru s jiným námětem uspěla v zadávacím řízení úřadu vlády na celostátní očkovací kampaň. Verze navržená studenty UK slibuje návrat do normálu. Pomocnicí je zde kočka Micka, ta představuje konec pro protiepidemický systém PES. Zájemci si plakáty mohou stáhnout na webu.

Celostátní kampaň na podporu očkování proti covidu-19 připraví iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, hlavní slogan je Udělejme tečku za koronavirem. Kampaň vyjde asi na 4,2 milionu s DPH, což zaplatí úřad vlády. Další peníze poskytne ministerstvo zdravotnictví, které má na nákup médií připraveno 50 milionů korun včetně DPH. Do iniciativy se zapojilo 28 organizací či firem, mezi nimi i seskupení studentů UK, kteří v hackathonu přinesli vlastní návrh kampaně.

Kampaň KONEČNĚ

S myšlenkou přidat se k zavedeným agenturám přišly vedoucí Katedry marketingové komunikace a public relations na FSV UK Denisa Hejlová a studentka Karolína Hájková. Nápad oslovil dobrovolníky napříč ročníky, kteří na projektu pracovali bez nároku na odměnu. „Výsledný návrh se sloganem #konečně sice v konkurenci dalších 27 firem a organizací prvenství nezískal, přesto podle Hájkové u poroty sklidil velmi pozitivní ohlas. Nyní je k dispozici pro volné využití,“ sdělila Tereza Ježková z Fakulty sociálních věd UK.

Naším hlavním sloganem se stalo chytlavé, emotivní a naléhavé příslovce vyjadřující dlouho očekávaný návrat do normálu, ke kterému nás vakcinace může přiblížit. KONEČNĚ lze použít hravě i vážně, jako heslo i jako hashtag. Konečně bude zase všechno jako dřív! Konečně budeme moci žít znovu normálně!“ uvedli autoři projektu pro web Markething.cz, který je rovněž projektem Katedry marketingové komunikace a PR.

Kočka Micka, která vyhání protiepidemický systém PES

Hrdiny studentského návrhu kampaně jsou běžní lidé a kočka Micka, která z České republiky vyhání protiepidemický systém PES. Kampaň využívá podobnosti slov kočkování a očkování. Micka provází čtenáře webem o vakcinaci a přibližuje aktuální dění. Kočičí maskot se podle autorů návrhu kampaně hodí například i jako milý motiv na nano roušky nebo plátěnky.

Ministerstvo zdravotnictví vypsalo zakázku na očkovací reklamní kampaň v mediálním prostoru v únoru. Kampaň má začít tento měsíc, trvat do září letošního roku a cílit na lidi ve věku 18 až 55 let. Nabídky mohli zájemci podávat do 26. února. Za nedostatečnou komunikaci kolem epidemie, a zejména tématu očkování, kritizovala ministerstvo už dříve opozice i někteří odborníci.

Ohodnoť článek

Autoři | Foto Denisa Albaniová, FSV UK

Štítky ČR, školy, koronavirus, správa, nemocnice, UK, Univerzita Karlova, očkování, Protiepidemický systém České republiky, Úřad vlády České republiky, Ministerstvo zdravotnictví České republiky, projekt, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy, Denisa Hejlová

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

(K)očkujte se, vyzývají studenti Univerzity Karlovy, kteří nabízejí zdarma vlastní návrh kampaně pro očkování  |  Koronavirus  |  Pražská Drbna - zprávy z Prahy

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.