Počasí dnes2 °C, zítra4 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Praha spouští vizuální kampaň k očkování proti koronaviru. Stála 600 tisíc

Vedení metropole představilo v úterý společně se společností DDB Prague kampaň k očkování proti koronaviru. Zaměřuje se výhradně na motivaci široké veřejnosti k očkování, ochranu zdraví a vidinu návratu k běžnému způsobu života. Kampaň je vedena jako nízkonákladová, stála přibližně 600 tisíc korun. V částce je zahrnuta jak samotná kampaň, tak vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace. Od poloviny února pak budou nasazeny rádiové spoty a využit bude také prostor v tištěných médiích, on-line médiích a dalších plochách.

Kampaň má ukázat, že návrat k životu, na který jsme zvyklý, je možný

Praha spolu s agenturou DDB Prague připravila pro Pražany informační kampaň o očkování proti covidu-19. Zaměřuje se na širokou veřejnost a staví na pozitivních emocích a srozumitelnosti.

Hlavními tématy jsou typické životní situace, které jsou kvůli koronaviru omezené. Jedná se například o setkávání lidí, kulturní události či návrat dětí do škol.

Cílem kampaně je ukázat, že návrat k životu, na který jsme byli zvyklí, je možný, a výrazně k tomu může pomoci právě očkování. Je to svobodné rozhodnutí každého z nás a mělo by být učiněno na základě relevantních informací, které jsou dostupné například na webu ockovani.praha.eu. Podle mého názoru v této situaci přínosy očkování dalece převyšují jeho možná rizika,“ uvádí pražský primátor Zdeněk Hřib.

Kampaň za 600 tisíc korun

Kampaň je vedena jako nízkonákladová. V částce přibližně 600 tisíc korun je zahrnuto jak vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace, tak obrazový spot pro seniory, licence na fotografie, tisk vizuálů, pronájem ploch, prostor v rádiích, tištěných i on-line médiích nebo pronájem obrazovek v budovách nemocnic v metropoli.

Po roce se dostáváme do kritické fáze boje s pandemií covid-19. Lidé jsou unaveni, přejí si návrat k normálnímu životu. Zároveň ale jsou lidé vystaveni množství neodborných názorů, konspiračním a dezinformačním kampaním, které ohrožují důvěru lidí v očkování. Právě očkování je přitom tou nejrychlejší cestou, jak se vrátit k běžnému, svobodnému životu tak, jak jsme jej znali před pandemií. Představovanou kampaní k očkování mimo jiné suplujeme vládu České republiky, která v komunikaci s občany tragicky selhává,“ říká náměstek pražského primátora pro oblast bezpečnosti Petr Hlubuček.

Očkování bude skutečně účinné jen ve chvíli, kdy bude očkován dostatečný podíl obyvatel.

Očkování bude skutečně účinné jen ve chvíli, kdy bude očkován dostatečný podíl obyvatel. Z toho důvodu jsme se rozhodli realizovat informační kampaň, která nyní přichází do veřejného prostoru. Chceme být Pražanům oporou v jejich váhání a podpořit jejich rozhodnutí vlastním očkováním posílit celou společnost, zejména nejohroženější skupiny obyvatel, jakými jsou senioři, lidé se sníženou imunitou a další,“ popisuje pražská radní pro oblast zdravotnictví a sociální politiku Milena Johnová.

Důležitou součástí kampaně jsou webové stránky ockovani.praha.eu. Lidé na nich najdnou novinky o očkování, základní informace či návody k registraci na očkování.

Do spolupráce se bezplatně zapojila celá řada subjektů včetně DDB Prague. Pražský dopravní podnik například vyčlenil pro umístění vizuálů prostor v prostředcích MHD, na stojanech a nástěnkách v metru či hlášení v metru.

Bezplatnou pomoc poskytl také Svaz provozovatelů venkovní reklamy formou digitálních i klasických CLV nosičů na exponovaných nástupištích metra a LED obrazovky na frekventovaných úsecích komunikací.

Ohodnoť článek

Foto praha.eu

Štítky očkování, koronavirus, kampaň, Praha, očkování proti COVID-19, metro, Zdeněk Hřib, Petr Hlubuček, Milena Johnová, Dopravní podnik hl. m. Prahy, Česko

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Praha spouští vizuální kampaň k očkování proti koronaviru. Stála 600 tisíc  |  Koronavirus  |  Pražská Drbna - zprávy z Prahy

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.