středa 8. dubna 2020 Ema

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

E.ON podpořil kampaň #ChránímTebe a vyzývá k odpovědnému chování

V aktuální situaci v České republice je důležité být ohleduplný. Společnost E.ON se proto připojila k iniciativě #ChránímTebe a poskytla svůj reklamní čas na kanálech TV Prima pro kampaň, ve které spolu s řadou známých českých osobností vyzývá obyvatele, aby respektovali nařízení vlády, nosili roušky a chovali se zodpovědně k sobě i svému okolí. Stejně tak E.ON podpořil i projekt Kultura žije, kdy se online vysílají večerní živé přenosy divadelních představení a hudebních vystoupení.

„Koronavirus nejlépe zpomalí sociální izolace. Čím méně lidí chodí venku, tím lépe. A když už ven musíte, tak se chraňte rouškou, buďte ohleduplní k druhým a zastavte šíření viru. To je hlavní poselství kampaně #ChránímTebe, která se v pátek objeví ve vysílání tuzemských televizních stanic. V této nelehké době je důležité, aby se lidé chovali zodpovědně jeden k druhému,“ shrnuje hlavní sdělení osvětové kampaně Martin Záklasník, generální ředitel skupiny E.ON.

E.ON a několik dalších společností poskytly svůj reklamní prostor, ve kterém budou veřejnost vyzývat k ohleduplnému chování známé české tváře. V klipech se tak objeví s rouškou na obličeji a svým vzkazem třeba herečky Martha Issová, Jana Plodková, Petra Špindlerová, herec Miroslav Donutil, zpěváci Dan Bárta, Míša Nosková, performer Vladimír 518 a řada dalších.

„Myslím si, že když může firma podpořit nápad, který by mohl rychle pomoct všem, má to udělat. V E.ONu jsme se rozhodli takřka okamžitě. Mám radost, že se připojují další, kteří to vidí podobně,“ přibližuje Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace E.ONu.

Kampaň #ChránímTebe vymyslel reklamní stratég Tomáš Mrkvička ve spolupráci s režisérem Martinem Přibylem, kreativcem Markem Linhartem a grafikem Lumírem Kajnarem, kteří oslovili známé osobnosti i velké firmy. Vedle E.ONu se mezi prvními připojily také T-Mobile nebo Air Bank. Přidaly se i Česká spořitelna, Čeká pojišťovna Generali, Homecredit nebo ČEZ.

Absolutní nedostatek roušek v celé České republice řeší lidé po svém – řada z nich usedla k šicím strojům a vyrábí látkové roušky nejen pro sebe a své blízké, ale i pro další lidi. „Zdraví je to nejdůležitější. Bohužel ani my nemáme k dispozici dostatek ochranných prostředků pro naše lidi, o to víc jsem hrdý na ty z našich zaměstnanců, kteří při nedostatku roušek v celé republice sami šili a stále šijí další pro své kolegy, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky. To je pravá ukázka lidské solidarity,“ dodává Martin Záklasník.

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo0 čtenářů

PR text

Štítky e.on, koronavirus, kampaň

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.