Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Výhodnější prodej vstupenek: Srovnání prodejců a tipy pro pořadatele

PR článek

Uspořádat v dnešní době koncert, food festival nebo třeba divadelní představení je samo o sobě výzvou. Ale co teprve prodej vstupenek? Když pořadatel hledá ideální platformu, kde vstupenky prodávat, musí myslet nejen na to, kdo má hezčí tlačítka a bannery. Jde o peníze, pohodlí, rychlost a přehled. A to nejen na straně pořadatele, ale i na straně kupujícího. V následujících řádcích se dozvíte, jak vybrat nejlepšího prodejce vstupenek pro vaši akci.

Ne vždy znamená velká značka nejvýhodnější podmínky

Trh nabízí různé možnosti, a právě srovnání prodejců vstupenek ukazuje, že se nevyplácí volit podle zvyku nebo velikosti loga. Ze srovnání zavedených prodejců vychází velmi výhodně vstupenkový portál smsticket, který sází na férové podmínky, moderní technologie a prozákaznický přístup.

Poplatky se mezi prodejci liší

Někteří prodejci vstupenek účtují skryté poplatky jak pořadatelům, tak návštěvníkům. Smsticket jde jinou cestou. Účtuje jasně daný poplatek 5 %, případně 5 Kč z ceny vstupenky. To je vše, žádné další kličky. Díky tomu je předprodej vstupenek v síti smsticket průhledný, srozumitelný a bez nepříjemných překvapení při placení.

Pro lepší představu si můžete prohlédnou srovnání poplatků a dalších podmínek u vybraných prodejců vstupenek:

Prodejce

Poplatek pro pořadatele

Minimální poplatek z 1 vstupenky

Poplatek pro návštěvníka (2 vstupenky po 400 Kč)

Telefonická podpora

Sídlo společnosti

smsticket

5 %

5 Kč

10 Kč

Ano

Česká republika

GoOut

7 až 8 %

5 Kč

20 Kč

Ano

Estonsko

Ticketportal

8 %

20 Kč

18 Kč

Ne

Estonsko

Ticketstream

7 %

?

24 Kč

Ne

Estonsko

Jak je vidět, smsticket si drží jednoduchost i v číslech, žádné skryté poplatky, jen férový výpočet, ze kterého nebolí hlava.

Digitální doba přeje chytrému prodeji

Moderní distribuce vstupenek už dávno není jen o tom, poslat PDF mailem a lidé v smsticket to chápou. Všechny vstupenky jsou zabezpečené elektronickým podpisem, fungují jako QR kód v e-mailu, SMS nebo třeba v Apple Wallet. To všechno zjednodušuje celý nákup i následné odbavení na místě.

Různé možnosti platby

A protože lidé dnes chtějí platit tak, jak jim to vyhovuje, máte na smsticket k dispozici všechny populární možnosti platby. Samozřejmostí je platba kartou, Apple Pay, Google Pay i QR platba. Zkrátka jednoduchý nákup vstupenek bez bariér. I tento detail může rozhodnout o tom, kolik lidí rozpracovanou objednávku dokončí.

Když pořadatel ví, co se děje

Se sítí smsticket máte jakožto pořadatelé v ruce silný nástroj. V reálném čase uvidíte, kolik vstupenek se prodalo, odkud lidé přicházejí a co kupují. Můžete kdykoliv upravit ceny, přidat další vstupenky, případně změnit parametry akce. Nemusíte kvůli tomu psát na podporu, ani čekat na schválení.

Navíc máte rychlý přístup k datům, která pomáhají lépe plánovat. Kolik lístků se prodalo přes Facebook či banner na webu? Co fungovalo v newsletteru? Všechny tyhle odpovědi máte během chvilky na obrazovce.

No a pokud se náhodou přihodí něco nečekaného a akce se ruší, vrácení peněz zákazníkům probíhá svižně a bez potíží. Peníze má zákazník zpět většinou do druhého dne. Vše v duchu jednoduchosti, kterou smsticket hlásá jako své hlavní krédo.

Závěrem

Výhodnější prodej vstupenek dnes neznamená jen menší poplatky. Důležitý je také spolehlivý systém, přehlednost webu, dostupná podpora v češtině a vůbec komfort pro obě strany. Při správném výběru platformy se z prodejní stránkyse vstupenkami stane skvělá součást vaší akce, nikoli zbytečná překážka, která stojí zákazníkům v cestě.

Prodejce vstupenek smsticket ukazuje, že i na českém trhu se dá dělat ticketing moderně a férově. Právě to může být ten rozdíl, díky kterému si vás návštěvníci zapamatují a budou se na vaše akce rádi vracet.

Hodnocení článku

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky vstupenka, poplatek, platba, Estonsko, peníze, Česko, Facebook

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.