Dnes ráno začali silničáři pracovat ve vytížené Argentinské ulici v Praze 7. Provoz je ve směru do centra sveden do jednoho jízdního pruhu a auta dnes ráno stála v koloně od křižovatky Argentinské s Plynární až po křižovatku Argentinské s Dělnickou. Argentinská by měla dostat nový povrch.
Dnes ráno začali silničáři opravovat povrch vytížené Argentinské ulice v Praze 7 v úseku od Bubenského nábřeží ke Kouteckého ulici. Silničáři odfrézují asfaltový povrch a následné položí povrch nový, který má být protihlukový. Opraveny budou trhliny v silnici a výstupy inženýrských sítí budou výškově upraveny, vznikne také nové dopravní značení.
Pravý jízdní pruh ve směru do centra bude uzavřen do 22. října. Ve směru z centra jsou ulice Argentinská a Za Viaduktem v úseku Kouteckého – Bubenské nábřeží průjezdné dvěma jízdními pruhy. Do pátku 15. října je v ulici Za Viaduktem uzavřen pravý jízdní pruh a auta jezdí levým jízdním pruhem.
Zdržení v koloně bylo kolem deváté hodiny zhruba deset minut. „Každá kolona je samozřejmě nepříjemná, v Praze je jich teď víc než dost. Pro mě je to nepříjemné kvůli tomu, že se ráno ucpe jak Zenklovka, tak taky právě Argentinská, takže když potřebuju do Karlína, můžu si vybrat, ve které koloně budu stát,“ řekl Pražské Drbně dnes ráno jeden z řidičů v koloně Libor Bartošák.
Druhá fáze oprav bude probíhat od 23. do 31. října, to bude Argentinská průjezdná z centra i do centra pouze jízdním pruhem. Závěrečná fáze rekonstrukce začne 1. listopadu 2021 a její konec zatím nebyl určen. Bude při ní však uzavřena polovina jízdního pásu ve směru z centra. Ulice Argentinská bude průjezdná ve směru z centra jedním jízdním pruhem a ulice Za Viaduktem jedním jízdním pruhem z centra a druhým do centra.
Oprava v Argentinské se uskuteční v koordinaci s opravou tramvajové tratě na Bubenském nábřeží, rekonstrukcí semaforů na křižovatce Argentinské a Plynární a přeložkou vysokého napětí v Argentinské. Zároveň je oprava nutné kvůli následné rekonstrukci kanalizace, plynovodu, vozovek a pěší promenády na Bubenském nábřeží.
Koncem října by se navíc mělo předávat staveniště pro předpolí budoucí lávky mezi Holešovicemi a Karlínem. „Bude se potřeba obrnit trpělivostí, protože bude potřeba zrekonstruovat část tramvajové trati přes Argentinskou, kde bude pokládán tichý asfalt a součástí toho bude i proměna předpolí budoucí lávky v okolí Pražské tržnice. V této oblasti bude doprava složitá, ale je potřeba pochopit, že jde opravdu o výjimečný projekt, lávka se staví zkrátka jednou za 120 let,“ uvedl pro Pražskou Drbnu starosta Prahy 7 Jan Čižinský (Praha sobě).
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.