Autobusy a tramvaje pražské veřejné dopravy nabíraly dnes odpoledne zpoždění až třicet minut. Důvodem jsou uzavírky komunikací v centru Prahy, kvůli kterým auta blokovala průjezd Jindřišskou ulicí.
Zpoždění se týkalo prakticky všech linek tramvají a autobusů. Doprava začala houstnout po třetí hodině odpoledne, ve čtvrt na čtyři už dopravní podnik na svém webu hlásil problém a cestujícím radil, aby raději využili metro.
„Tramvajová doprava v centru dnes odpoledne kolabuje. Kvůli neprůjezdné ulici Politických vězňů auta blokují průjezd tramvají v Jindřišské ulici na trati přes Václavské náměstí. Tramvaje zde nabírají až 30 minut zpoždění. Dotčeny jsou i další úseky v širším centru včetně autobusových linek," uvedla na Facebooku organizace Pražská integrovaná doprava.
Od půl šesté koleje postupně uvolňovaly pro tramvaje, plynulý provoz bez zpoždění ale nastal až v devět večer.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám
Když už se dělá taková rekonstrukce na Muzeu, proč není výstup z metra (podchodu) na straně za magistrálou u Muzea a proč nejsou povrchové přechody zrušeny??!! PROČ!!!
Celkový stav dopravy v Praze a okolí je opravdu katastrofa. Bohužel, osvícený magistrát zasáhl už dokonce bohužel do prozatím jediného prostředku který byl jakž takž spolehlivý. Metro. Tím se prostě, pokud tedy musím, někam dopravím do blízkosti svého cíle, vystoupím, vyhodnotím situaci a zbytek dojdu většinou pěšky. Nejrychlejší řešení. Pochopitelně, pokud někdo něco dopravuje co pěšky odnést nejde, je pro něj moje knížecí rada k ničemu.
Celé centrum ( Praha 1 a 2) má být okamžitě označeno jako pěší zóna. Zásobování a služby pouze v noci. Kdo do pěší zóny mezi 7:00 až 24:00 hodinou - (kromě vozů MHD, sanitek, invalidních vozíků, hasičů a odtahové a služby vjede (nesmí tam ani auta policie, ani diplomatická vozidla či jakékoli dopravní prostředky veřejných činitelů, taxíky a zejména ne cyklisté a koloběžkáři) - přijde okamžitě o vozidlo a řidičské oprávnění. Zaparkovná vozidla (kromě stavebních strojů) budou považována za vraky a jsou určeny k sešrotování bez upozornění a bez náhrady. To je jediné a správné řešení!!!! Chůzi čest!
Hřibův špunt - stavba tramvaje na václavák - pěší zóna Jindřišká-Vodičkova a není úniku. Přechod u muzea místo podchodu - velká brzda. A co teprve až budou magistrálu neustále zastavovat semafory aby projely tramvaje. Po dvaceti minutách na místě jsem to vzdal a jel zákazem, díky Hříbku
to je aledivny, vzdyt plebs Hrib uvolnil misto tim, ze jel opet hmd...