Ministerstvo zdravotnictví rozhodlo, že od pondělí 20. dubna 2020 mohou být na pracovištích Magistrátu hl. m. Prahy opět zavedeny běžné úřední hodiny pro veřejnost. Úřad tedy zvýší hygienické požadavky, ale nadále je doporučeno využívat elektronickou komunikaci v případech, kdy je to možné.
Pro činnost úřadu neznamená aktuální nařízení žádné výrazné změny, protože pražský magistrát fungoval a funguje i v době pandemie. Agendy jsou svedeny výhradně na přepážky, pracoviště jsou vybavena dezinfekcí, zaměstnanci na přepážkách ochrannými prostředky.
„Úřední hodiny pro veřejnost se vrátí do běžného režimu. Občanům doporučujeme, aby, pokud je to možné, řešili své záležitosti prostřednictvím telefonické, elektronické či písemné komunikace, a osobní návštěvy úřadu omezili na nejnutnější případy, popřípadě po předchozí domluvě," uvedl mluvčí magistrátu Vít Hofman.
Ve Škodově paláci budou přepážky pro veřejnost k dispozici od 20. dubna v pondělí od 12:00 do 17:00 hodin a ve středu od 8:00 do 18:00 hodin. Na pracovištích registru vozidel a registru řidičů budou od 20. dubna obnoveny standardní úřední hodiny.
Pro zaměstnance i pro návštěvníky platí zvýšená hygienická nařízení. Nutné je mít zakrytý nos i ústa a dále je nutné zachovávat odstup mezi osobami alespoň dva metry. „Provoz úřadu je zajištěn tak, aby bylo zabráněno shlukování osob na chodbách nebo v čekací zóně. I nadále je uzavřena Nové radnice a Nová úřední budova," dodal Hofman.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.