Čtete text rubriky Blogy a komentáře. Jedná se názor autora, který se nemusí shodovat s postojem redakce.
Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
Ve světě eventů, maturitních plesů i firemních akcí je stále větší poptávka po profesionálech, kteří dokáží nabídnout víc než jen standardní program. Před více než rokem vznikla v jižních Čechách agentura, která se specializuje právě na originální a kreativní pojetí společenských akcí. Ačkoliv je na trhu poměrně krátce, stojí za ní profesionálové s více než dvacetiletými zkušenostmi.
„Náš příběh začal už před více než dvaceti lety s taneční školou Move 21," vysvětluje jedna ze zakladatelů agentury PRO MOVE 21 Lenka Čondlová. Za dobu svého působení se z Move 21 stal v tanečním světě pojem a nyní patří k velmi úspěšným evropským tanečním školám.
Organizování akcí se její zakladatelka se svými kolegy věnovala už dříve, s rostoucí poptávkou se ale rozhodla vedle taneční školy vyčlenit samostatnou agenturu, jejíž jediným cílem budou propracované a kreativní eventy.
Agentura vznikla spojením sil čtyř nadšenců - zkušené choreografky, tanečnice a zakladatelky úspěšné taneční školy s více než dvacetiletou praxí a tří jejích odchovanců, Ondry Hybranta, Lucie Krlínové a Kláry Sekyrové, dnes již profesionálních tanečníků a choreografů. „Každý z nás přináší něco jiného. Já mám na starosti především ekonomickou a organizační stránku, zatímco mí kolegové jsou skvělí kreativci, kteří dokáží vytvořit jedinečné choreografie," dodává zakladatelka.
Agentura staví svou nabídku na třech hlavních pilířích. Prvním je organizace maturitních plesů na klíč, které dokáže přizpůsobit na míru každému klientovi a vymyslet unikátní pojetí plesu tak, aby to nebyla jen další z řady stejných předvídatelných akcí. „Dokážeme zajistit vše od choreografie nástupu až po kompletní stage design a organizaci celého večera," vysvětluje Lenka Čondlová.
Druhým pilířem je organizace nejrůznějších eventů - od firemních akcí, přes sportovní události, svatby až po prezentaci produktů. „Máme zkušenosti s pořádáním akcí pro deset lidí, ale i s organizací taneční soutěže pro 5000 tanečníků a diváků. Zajistíme vše od pronájmu prostor přes catering až po zvuk, osvětlení a program," popisuje široký záběr agentury její zakladatelka.
Třetím pilířem, který je momentálně nejpoptávanější, jsou taneční vystoupení a choreografické služby, které úzce propojují eventovou agenturu s taneční školou. „Najímají si nás firmy na přípravu stage choreografií, maturanti na přípravu slavnostního nástupu či choreografie půlnočního překvapení, svatební agentury na choreografie svatebních tanců a v neposlední řadě je poptávka po našich tanečnících, kteří vystupují na nejrůznějších akcích včetně koncertů známých umělců," dodává.
Agentura PRO MOVE 21 se soustředí především na kreativitu a osobitost při organizování akcí a zejména maturitních plesů. „Chceme dělat věci originálně. Nesnažíme se o kvantitu, ta ani není momentálně v našich časových možnostech, ale o kvalitu. Chceme dělat menší počet akcí, ale s vlastním rukopisem a kreativním přístupem," vysvětluje filozofii agentury její zakladatelka.
Zásadní výhodou je zázemí taneční školy Move 21, která v Českých Budějovicích a v Praze sdružuje přes 900 tanečníků různých věkových kategorií a tanečních stylů. „Máme obrovský výběr tanečníků, ať už jde o věk, taneční styl nebo rozdělení na chlapce a dívky. Pro každou akci tak můžeme vybrat ty nejvhodnější interprety," dodává.
Díky dlouholetým zkušenostem v oboru disponuje agentura rozsáhlým skladem rekvizit, výzdoby i vlastního vybavení. Má také široké portfolio spolehlivých dodavatelů, se kterými dlouhodobě spolupracuje. Zajištění osvětlení, zvukové techniky nebo třeba cateringu tak není žádný problém.
Agentura PRO MOVE 21 sice sídlí primárně v jižních Čechách, díky pobočce taneční školy v hlavním městě ale Lenka Čondlová i její kolegové dobře znají i pražské prostředí. Díky známostem a kontaktům tak dokáží jakoukoliv akci zorganizovat i zde.
Pro skupinu choreografů ve vedení agentury je klíčové, aby byly jimi pořádané akce zážitkem pro všechny. „Třeba na firemní akci ve Slovanském domě v Praze jsme dokázali celý program oživit tancem, zapojili jsme i moderátora. Výsledkem bylo něco jiného, zábavného a netradičního, co sklidilo velmi pozitivní ohlas," popisuje zakladatelka. Ostatně pozitivní recenze lze najít i přímo na webu agentury.
Poptávka po organizaci maturitních plesů neklesá, spíš naopak. A právě na tento typ akcí se chce agentura zaměřit. „Naším cílem není konkurovat zavedeným agenturám v množství akcí, ale nabídnout klientům něco navíc - originalitu, kreativitu a komplexní servis," popisuje zakladatelka. Podle ní se chce agentura vyhnout „sériové výrobě“. Každá akce má být specifická, zapamatovatelná a jedinečná jak pro samotné maturanty, tak i pro jejich rodiny a přátele.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám