Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekDnes, 18:30
Když zpěvák a bubeník Marpo letos v létě křtil nové pivo Mustang Hořký, slíbil, že spolu najdou další talenty, kteří na české hudební scéně ještě neprorazili. Slib dodržel. Talentová soutěž Black Horse Talent přilákala 475 začínajících interpretů a vyvrcholila dvěma vyprodanými koncerty v pražském klubu Roxy, kde vítěz Alvin Star svou hudbou oslovil tisícovku fanoušků.
Soutěž, která se uskutečnila letos v létě, ukázala, že v Česku existuje řada mladých talentovaných umělců, kteří čekají na šanci se prosadit. Do prvního kola se přihlásilo 475 interpretů napříč žánry. Odborná porota v čele s Otakarem Petřinou ml., známým pod uměleckým jménem Marpo, proto měla nelehký úkol vybrat 30 nejlepších, kteří vystoupí na letním hudebním festivalu a utká se o přízeň veřejnosti. Návštěvníci pak určili pět finalistů, z nichž porota vybrala absolutního vítěze, nadějného hudebníka vystupujícího pod pseudonymem Alvin Star. Ten si k vítězství odnesl také voucher do profesionálního nahrávacího studia, zásobu piva Mustang a příležitost předskakovat Marpovi na dvou vyprodaných koncertech v Roxy.
„Když jsem začínal, byl jsem na hudební scéně trochu outsider, nikdo nevěřil, že rap může v Česku fungovat a stejné to bylo i teď při mém přechodu k modernímu country. Teď vidím stovky mladých, co mají odvahu jít vlastní cestou – a přesně ty jsme chtěli podpořit. Alvin Star to vše splňuje a zaslouží si být slyšet,“ říká Marpo.

Marpo se role ambasadora značky Mustang zhostil už letos v létě, kdy slavnostně pokřtil novinku Mustang Hořký a zpečetil tak spolupráci ztělesňující rebelské postavení značky z dílny pivovaru Ostravar na českém pivním trhu. Stejným pivem pak na začátku prosince pokřtil svou již 10. studiovou desku Making Country Music Cool Again.
Pro značku Mustang je podpora talentů přirozeným pokračováním jejího DNA. „Marpo je černým koněm české hudební scény, stejně jako je Mustang černým koněm mezi hořkými pivy. I Mustang jde od začátku svou vlastní cestou, kterou předtím nikdo nevyšlapal. To máme společné i s talenty, kteří se do soutěže přihlásili. Rádi jim poskytneme podporu, stage i první velké publikum,“ říká Dalibor Dubb, marketingový manažer značky Mustang z Pivovarů Staropramen.
Dva prosincové koncerty přebarvily Roxy do barev značky Mustang. Na všech výčepech byl exkluzivně čepován právě Mustang a návštěvníci obou vyprodaných termínů tak mohli ochutnat, co znamená být černým koněm mezi hořkými pivy, přímo v jednom z nejnavštěvovanějších pražských klubů.

Mustang Hořký uvedl pivovar Ostravar letos v květnu a od počátku bylo jasné, že se z tohoto nečekaného hráče stane tahoun v kategorii, které dominují velké a známé značky. Mustang patří k nejrychleji rostoucím značkám nejen v portfoliu Pivovarů Staropramen, ale také na českém pivním trhu a svou neotřelostí, důrazem na individualitu a odvahu vystoupit z řady zavedených stereotypů a objevovat nové chutě si rychle našel věrné fanoušky.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám