Strany a hnutí kandidující na pražský magistrát se v kampani do podzimních komunálních voleb zaměří především na kontaktní kampaň. V Praze budou k vidění také volební billboardy, výrazná bude i komunikace na sociálních sítích. Vyplývá to z vyjádření zástupců stran. Obecní volby se budou konat 23. a 24. září, v hlavním městě se volí jak do celopražského zastupitelstva, tak do zastupitelstev městských částí.
Mluvčí pražských Pirátů Michal Polák uvedl, že těžištěm kampaně bude kontakt s lidmi. „Celé léto budeme mít v ulicích dobrovolníky z řad pirátů, pirátek a našich podporovatelů, kteří rozdávají naše Pirátské listy. Pro Prahu připravujeme letos více jak deset novinových mutací, které budou míchat témata celopražského významu s tématy lokálními, spojenými s městskými částmi,“ uvedl. Dodal, že součástí kampaně bude komunikace na sociálních sítích a v horké fázi kampaně strana počítá i s venkovní reklamou.
Především kontaktní kampaň plánuje také Praha Sobě. „Politika je pro nás služba lidem. Proto se budeme v rámci volební kampaně hlavně potkávat s Pražany v ulicích a jako vždy s nimi budeme mluvit o tom, co je v jejich čtvrti trápí nebo jak by měla Praha vypadat, aby se jim tady dobře žilo. S našimi sousedy se ale bavíme i na sociálních sítích a dalších platformách,“ uvedl její lídr Jan Čižinský. Dodal, že venkovní kampaň nebude nijak velká, protože nechtějí zbytečně zatěžovat veřejný prostor.
„Budeme mít outdoor, Citylight vitríny se zaměřením především na MHD. Posílíme sociální sítě lídra a rovněž se více zaměříme na kontaktní kampaň,“ napsala mluvčí pražské organizace hnutí STAN Šárka Kuželová.
„Stoprocentně bude kontaktní kampaň, na které si vždycky zakládáme,“ uvedla Lenka Mottlová za koalici Spolu, ve které je ODS, TOP 09 a KDU-ČSL.
Mluvčí ANO Martin Vodička sdělil, že hnutí kampaň zatím chystá a příští týden by mělo mít i definitivně schválenou kandidátku. „Počítáme s billboardy, inzercí jak v printu, tak online i sociálními sítěmi. Hodně se ale budeme soustředit na kontaktní část kampaně, mezi lidmi budeme chtít být co nejčastěji,“ uvedl.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.