Počasí dnes3 °C, zítra2 °C
Čtvrtek 21. listopadu 2024  |  Svátek má Albert
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Energeticky úsporné bydlení a maximální pocit bezpečí jsou dvě největší preference klientů největšího pronajímatele v Česku, ukázal každoroční průzkum

PR článek

Na prvním místě bezpečí v domech i v jejich okolí, na druhém nejnižší možné náklady na energie. Dvě největší priority, kterým by se společnost Heimstaden podle svých nájemců měla věnovat. Vyplývá to z výsledků každoročního plošného průzkumu spokojenosti klientů. Jde o nejrozsáhlejší dotazníkový projekt tohoto typu v oblasti bydlení v Česku. Díky zpětné vazbě dostává Heimstaden celou řadu impulzů pro další zlepšování a zefektivnění služeb, produktů i komunikace s klienty.

Dotazník obdrželi klienti, kteří bydlí u společnosti Heimstaden déle než tři měsíce. Na sadu 80 otázek rozdělených do několika okruhů odpovědělo přes šest tisíc lidí. „Výsledky nás potěšily a spokojenost našich klientů se nám daří dlouhodobě zvyšovat. Rozhodně to ale neznamená, že bychom se nechtěli v mnoha oblastech dále zlepšovat. Díky našemu každoročnímu průzkumu máme cennou podrobnou zpětnou vazbu v mnoha konkrétních oblastech, podloženou velkým množstvím dat, i srovnání s dalšími zeměmi, ve kterých naše společnost působí,“ uvedl generální ředitel české pobočky Heimstaden Jan Rafaj.

Nejdůležitější závěry průzkumu spokojenosti klientů Heimstaden:

  • Zvýšil se pocit bezpečí v domácnosti i veřejných prostorách.
  • Vzrostla spokojenost s informovaností o opravách a připravovaných akcích v rámci údržby.
  • O 6,5 procenta se zvýšila spokojenost s údržbou a celkovým vzhledem okolního veřejného prostranství.
  • Prostor pro zlepšení klienti naopak vidí v rychlosti reakcí na svou e-mailovou komunikaci. Pro řadu z nich je totiž e-mail preferovaný komunikační nástroj.
  • Rozhodujícím kritériem pro výběr bydlení je pocit bezpečí v bytě i mimo něj a dále energetická úspora.

„Ohlasy klientů nám jen potvrzují, že masivní zateplování, ve kterém budeme pokračovat i příští rok, dává smysl nejen ekologický, ale především ekonomický. Souběžně budeme i nadále v bytových domech instalovat kamery s kvalitní technologií. Rovněž plánujeme pokračovat v instalaci vyšších řad bezpečnostních zámků u vchodových dveří,“ vysvětluje Jan Rafaj.

Pro další zrychlení komunikace s klienty bude Heimstaden rozšiřovat sadu komunikačních kanálů o další, efektivnější nástroje. „Připravujeme zavedení kontaktního formuláře, který nahradí e-mail, což nám umožní tyto požadavky lépe třídit a rychleji odbavovat. Souběžně chceme i nadále zákazníky motivovat k využívání aplikace Můj domov. Ta umožňuje klientům z pohodlí domova jednoduše hlásit požadavky, dozvídat se o novinkách a navíc v ní mají veškerou dokumentaci po ruce,“ uzavírá Jan Rafaj.

Štítky průzkum, bydlení, Česko, Heimstaden, Jan Rafaj

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Energeticky úsporné bydlení a maximální pocit bezpečí jsou dvě největší preference klientů největšího pronajímatele v Česku, ukázal každoroční průzkum  |  Byznys  |  Zprávy  |  Pražská Drbna - zprávy z Prahy

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.