Vyhledávání

Nalezené články: "Ipsos"

Češi si kulturu nenechají upřít. Poslední dobou na ní však šetří, tvrdí průzkum

Češi jsou známí svou láskou k kultuře, která je součástí jejich každodenního života. Průzkum společnosti Pluxee a agentury Ipsos ale ukazuje, že i když mají zájem o kulturní zážitky, v rodinných rozpočtech na ně nezbývá vždy dost peněz. Ačkoliv se...

Češi propadli AI. Pravidelně ji používá už 70 % populace

Umělá inteligence (AI) se stala běžnou součástí života Čechů. Podle nejnovějšího průzkumu agentury Ipsos pro společnost Visa a Komerční banku ji dnes pravidelně využívá sedm z deseti lidí. Ještě loni to přitom byla jen polovina. Denně pracuje s AI...

Pražská kohoutková patří k nejlepším v Evropě, denně ji pije většina domácností

V Praze je stále velmi populární kohoutková voda, důvodem může být především vysoká kvalita a nízká cena. Dle výzkumu agentury Ipsos pije kohoutkovou vodu 91 % Pražanů napříč generacemi. Více než čtyři pětiny konzumentů pijí vodu každý den, valná...

Nejoblíbenější benefit pro zaměstnance? Stále vedou stravenky

V oblasti zaměstnaneckých benefitů i nadále kralují příspěvky na stravování. Podle aktuálního průzkumu společnosti Pluxee, zpracovaného agenturou Ipsos, se stravenky nebo stravenkové karty těší velké oblibě. A to nejen díky své dlouholeté tradici,...

Jak si Češi spoří na důchod? Dlouhodobý investiční produkt zatím příliš neznají

Dlouhodobý investiční produkt (DIP) měl přinést zásadní změnu ve způsobu, jakým si lidé v Česku připravují finanční zajištění na důchod. Realita je však zatím docela jiná – podle aktuálního průzkumu agentury Ipsos pro Českou podnikatelskou...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "Ipsos"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "Ipsos"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.