Počasí dnes7 °C, zítra8 °C
Sobota 20. dubna 2024  |  Svátek má Marcela
Bez reklam

Nová on-line kampaň do Prahy láká zahraniční turisty. Vyjde na 40 milionů

Od úterý 12. října do konce letošního roku bude do Prahy lákat zahraniční turisty nová on-line kampaň. Společně s firmou Prague City Tourism (PCT) ji spustil pražský magistrát. Jejím cílem je nalákat do metropole turisty, kteří se sem vydávají za kulturou či za památkami. Kampaň se tak vyhne nočnímu životu i turistům, kteří do hlavního města míří jen za levným alkoholem. Bude stát 40 milion. Novinářům to řekla radní Hana Třeštíková (Praha Sobě). Právě turistický ruch patří mezi pandemií covidu-19 jedno z nejpostiženějších odvětví.

Chceme se zbavit nálepky levné a alkoholové destinace

Budeme lákat zahraniční turisty během podzimu a zimy. Kampaň startuje od úterý 12. října a bude do 31. prosince 2021. Bude cílit na bonitní klienty, kteří do Prahy přijedou za kulturou, památkami či gastrem, a ideálně se sem pak vrátí,“ řekla Třeštíková.

Záměrem kampaně je nalákat zejména turisty ve věku 30 až 55 let, kteří cestují sami či v páru. Kampaň nebude cílit na mládež, která chce navštívit Prahu jakožto večírkovou destinaci. Chybět tak bude jakákoliv zmínka o zážitcích souvisejících s nočním životem. „Praha se aktivně snaží cílit na kultivovanou, kulturní klientelu, která přijede vícekrát, zůstane v hotelech a využije služby a navštíví kulturní instituce. Chceme se zbavit nálepky levné a alkoholové destinace,“ řekla Třeštíková.

Fotky s pražskými umělci i nové suvenýry

V kampani město využije série fotografií a videí s pražskými umělci, například tanečníky či hudebníky, které vznikly letos v létě. Zapojen do ní bude nový design na propagaci Prahy, který nechala udělat PCT. Vytvořeny byly nové suvenýry, změněno ztvárnění letáků, vzniknou nové publikace a změní se označení některých památek, vzhled sociálních sítí a webových stránek provozovaných PCT.

Podle dokumentu schváleného radními město od kampaně očekává minimálně 100 423 kliků na Googlu a dalších 33 267 kliků na Facebooku a Instagramu. Od videí na Youtube si slibuje minimálně 16 700 kliků. Na kampani kromě PCT spolupracuje město s letištěm v Ruzyni a Asociací hotelů a restaurací ČR.

Kvůli pandemii covid-19 v Praze poklesl počet turistů. Město proto letos loni rok podpořilo turistický ruch více než 120 miliony korun. Praha spustila kampaň V Praze jako doma, která měla do hlavního města nalákat především tuzemské turisty. Oba roky akce přilákala do města desítky tisíc převážně tuzemských turistů.

Ohodnoť článek

Autoři | Foto Jan Luxík

Štítky ČR, správa, turistika, Praha, Hana Třeštíková, Praha sobě, Pražský magistrát, Pražská informační služba, kultura, cestovní ruch, Google, hlavní město, COVID-19, Facebook, YouTube

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Nová on-line kampaň do Prahy láká zahraniční turisty. Vyjde na 40 milionů  |  Společnost  |  Zprávy  |  Pražská Drbna - zprávy z Prahy

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.