Počasí dnes16 °C, zítra20 °C
Čtvrtek 28. března 2024  |  Svátek má Soňa
Bez reklam

Kampaň V Praze jako doma je úspěšná. V metropoli se díky ní denně ubytuje až tisíc lidí

Na začátku července spuštěná kampaň „V Praze jako doma" budí nadšené ohlasy. Nejčastěji turisté vyrážejí do zoologické zahrady, na Petřínskou rozhlednu nebo Pražský hrad. Hotely vydávají denně v průměru tisíc voucherů, které odpovídají počtu ubytovaných osob.

Na začátku prázdnin pražská organizace na podporu cestovního ruchu Prague City Tourism spolu s vedením města spustila kampaň „V Praze jako doma“, o čemž jsme informovali zde. Cílem iniciativy je co nejvíce zmírnit ekonomické dopady pandemie na cestovní ruch.

Pomocná ruka pro obě strany

V současné chvíli je do kampaně zapojeno téměř 400 ubytovacích zařízení, které vydávají téměř tisíc voucherů denně. Poukázky odpovídají počtu ubytovaných osob v Praze. Turisté je využívají jako volnou vstupenku do vybraných míst v metropoli nebo třeba i na soukromou procházku s průvodcem. V rámci kampaně je pak možné navštívit kolem šedesáti turisticky atraktivních míst.

„Už více jak tři týdny mohou turisté z celého Česka i dalších zemí využívat benefity, které jim kampaň v Praze jako doma nabízí. Podle dosavadního ohlasu je kampaň úspěšná a pomalu tak pomáhá znovu nastartovat cestovní ruch v hlavním městě,“ uvedla radní hlavního města Prahy pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková.

Sbírejte body

Každý zapojený hotel v rámci kampaně má k dispozici vouchery s body, které mohou turisté za noci strávené v Praze získat. Maximálně lze obdržet osm bodů. V současné době se vydává v průměru tři a půl tisíce bodů denně z celkových 315 tisíc. Ty budou k využití až do konce září. Už teď Prague City Tourism předpokládá, že se všechny body, které jsou pro kampaň k dispozici, naplno vyčerpají. Kampaň si velice chválí i samotná Asociace hotelů a restaurací.

„Asociace hotelů a restaurací České republiky jako partner programu V Praze jako doma vnímá první měsíc této iniciativy velmi pozitivně. Přestože se Praha stále potýká s velmi nízkým počtem návštěvníků ve srovnání s loňským rokem, zvýhodněné vstupné hlavně pro domácí turisty přispělo k oživení hlavního města. Věříme, že hosté, kteří se rozhodnou navštívit Prahu v letním období, se budou vracet i v budoucnu a využijí širokou nabídku kulturních a společenských aktivit, které Praha nabízí,“ poznamenal Václav Stárek, prezident Asociace hotelů a restaurací ČR.

Kampaň je pro hlavní město, které je jindy zvyklé na příliv turistů, v současné době velikým pomocníkem. Zároveň její benefity ocení řada tuzemských turistů, pro které je nyní objevování krás metropole dostupnější.

Ohodnoť článek

Autoři | Foto Facebook MČ Praha 1

Štítky V Praze jako doma, kampaň, Praha, turismus, cestovní ruch, hlavní město, Pražský hrad, Petřínská rozhledna, Pražská informační služba, Asociace hotelů a restaurací České republiky, Česko, Hana Třeštíková

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Kampaň V Praze jako doma je úspěšná. V metropoli se díky ní denně ubytuje až tisíc lidí  |  Společnost  |  Zprávy  |  Pražská Drbna - zprávy z Prahy

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.